REKLAMÁCIA
REKLAMÁCIA
Mali by ste vedieť, že textilnéautokoberčeky v našom internetovom obchode sú jedinečné produkty, preto prosím urobte svoju objednávku premyslene.Ak nie ste spokojní s prijatými textilnými kobercami, žiaľ nemôžeme akceptovať reklamáciu! Môžeme vám, ale poskytnúť nový produkt za rovnakú cenu.
- ak sme urobili chybu my, sme samozrejme pripravení problém vyriešiť!
- 14 pracovných dní je na vyhodnotenie reklamácie (nezúfajte, ak nedostanete odpoveď do 3 dní, neznamená to, že sa vaším problémom nezaoberáme)
- v prípade reklamácie nám VŽDY priložte fotodokumentáciu, pretože ide o produkty, ktoré potrebujeme vidieť.
- v prípade posúdenia reklamácie a v prípade vrátenia peňazí nám zašlite číslo bankového účtu na náš e-mail: kofin@autorohoze.eu, na ktorý bude vrátená platba do dní.
Reklamáciu zašlite jasne formulovanú, doloženú fotografiou a pošlite nám ju s uvedením čísla objednávky! Uľahčíte nám prácu, takže môžeme konať rýchlejšie.